Wednesday, July 27, 2011

“Jamuan sambil menderma”

Alhamdulillah, syukurku hanya untuk-Mu Ya Allah..Tiada yang disembah melainkan Engkau, dan Nabi Muhammad S.A.W adalah hamba dan persuruh-Mu..

Setelah kembali dari solat subuh, sarapan.. n tak tau nak buat apa… ma`thurat pun sudah dibaca.. aku pun tekan butan “ON” pada laptop ku, saje tengok apa2 yang patut di “update”..

Semalam pasukan kelantan “julang” piasa presiden.. hehe gembira la jugak dengan bertambahnya lagi satu koleksi piala …

Pagi ni Di sek Ren Islam Sri An Nur ada “Jamuan sambil menderma” bagi dana masjid dan pembangunan sekolah.. harap2 ramailah para dermawan yang akan ke sana bagi memeriahkan lagi majlis tersebut…”Dijemput hadir beramai ramai… Jom kesana… “

erm.. ada lagi 10 minit, kena hantar adik ke sekolah Arab Istiqomah Badang dulu.. lepas tu baru la ke  An Nur..

Mudah mudahan segala urusan kita pada hari ini dipermudahkan-Nya…
“Robbi Yassir wala Tu`assir…” ameen..

Wassalam

aminpcb
270711

__________________________
Asbahna wa asbahal mulku LiLlah, walhamdulillahi la syarikalah,La Ila Ha Illa huwa Ilaihin Nusyur…

2 comments:

~CiK TiNieY~ said...

Jom menderma...derma doa untuk saya...tak sihat ni...huhu

muhamad amin ismail said...

demam ke?? syafakillahu A`jilan...