Tuesday, July 19, 2011

Kelu

Segala puji hanya bagi Allah, Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam keatas Nabi, keluarga dan Para Sahabat Baginda...

.. Entah, lama benar tidak menulis.. semua rasa ada dalah diri ini.. mudah mudahan tulisanku ini tidak ditatapi oleh ramai orang.

Terlalu banyak perkara yang berlaku disepanjang ku menyepikan diri dari dunia blog,mungkin juga itulah yang menyebabkan aku lebih suka menyepikan diri. Ye... menyepikan diri adalah diantara cara yang terbaik bagi ku.

InsyaAllah lusa abah dan ma akan balik ke kg.. setelah hampir dua bulan berubat disana. Abah dirawat dengan menggunakan kaedah akupuntur. Doktor itu berasal dari cina.. bulih "kecek" melayu pun beberapa patah je walaupun dah bertahun2 di M,sia..

Alhamdulillah dah banyak perubahan. Agak ringan lidah abah untuk berzikir, membaca 3 kul.. Surah Al Fatihah... Aku bersyukur padaMu Ya Allah... Tiada Tuhan melainkan Engkau..

1 Ramadhan ni aku akan ke usm, untuk rawatan.. erm.. mata kiri agak kabur. tetapi belum juga dapat mengetahui punca sebenar . Mengikut apa yang diberitahu oleh doktor pakar mata di usm.. ada "saluran bocor" pada tubuh ku.. dan Tanggal 1 Ramadhan ni lah aku akan mendapat rawatan susulan untuk mengetahui punca sebenar.. Mudah mudahan semuanya ok..ameen

Ok la.. tak dapat mengadap lama2.. mata cepat berair n letih.. Moga Allah mengampuni segala kesilapan kita.. sama ada sengaja atau sebaliknya.. Amen Ya Rabb

Wassalam..

2 comments:

Unknown said...

InsyaAllah...moga amin cepat sembuh...syafakallah...:)

muhamad amin ismail said...

Ameen Ya Rabb... Barokallahu fiki...