Monday, December 22, 2008

Kekalutan di fikiran

Amat berkecamuk fikiranku pada hari ini, ku berusaha untuk tidak berfikir akan hal itu, tapi tiada ku mampu. Semakin ku menyibukkan diri dengan tugas harian ku.. ia semakin membuatkan aku untuk berfikir akan hal tersebut. Ya Allah...ampuni lah dosa hamba-Mu ini...ameen

Hari ini juga, ku telah melakukan satu hal yang mana kemungkinan ia diluar jangkaan sahabat ku, ini adalah kali pertama aku melakukannya. Apa yang aku harapkan adalah. Harap sahabat ku fahami situasi yang sedang ku alami. Kadang-kadang aku berasa amat tertekan, namun ku masih mampu untuk bersabar, tapi hari ini kesakitan hati melangkaui segala galanya. Maafkan diri ini duhai sahabat ku. Aku berjanji tak akan ulangi semua ini. Moga kau memaafkan diri ini..

ok la. Ada ruang ketemu lagi dilain masa..wassalam

* Ya Allah, Tabahkanlah hati ku, tabahkanlah hati sahabat ku, moga kami beroleh ketenangan.... ameen..

No comments: